שאל את הרב

צניעות

הרב גלעד שטראוס הרב גלעד שטראוס 19/03/15 23:35 כח באדר התשעה

שאלה

שלום לך כבוד הרב.

אני מדריכה בבני עקיבא ובחודש אירגון כל שבט צריך להכין איזושהי הופעה קטנה.

ונגיד שאנחנו צריכים לעשות ריקוד ואני צריכה לחבר אותו. איך אני אלמד את החניכים? הרי אסור לי לרקוד לפני בנים.

תודה מראש!

תשובה

בס"ד
שלום רב,

שאלה נכונה וטובה
יפה שיש לך מודעות ורגישות לנושא.

הפתרון צריך להיות יצירתי - למצוא שניים שהם אח ואחות או אבא ואמא וכיו"ב והם יתווכו בין הבנים לבנות:
אם יש לכם חניכים שהם אח ואחות (גם אם לא באותו גיל, אפשר גם חניך שאחותו מדריכה או להיפך).
את תלמדי את האחות - היא תראה לאח שלה והוא ילמד את הבנים.
אפשר לשם כך להיעזר גם בהורים את מראה לאמא שלך - היא מראה לאבא שלך והוא מלמד את הבנים...

כתבות נוספות