שאלה
הי לכם, קוראים לי נעה אני בכיתה י אני מדריכה בעזרא ואני דלוקה בטירוף על מישהו מהצוות שלי באמת שאותי זה התחיל להפחיד.
אני יודעת עם עצמי שאת הקשר הזה אני לא רוצה אבל אני עדיין אוכלת את עצמי בלבד.
דיברתי עם כמה אנשים על זה והבנתי שזה לא כזה טוב לי עכשיו אבל זה לא עוזר כי כל פעם שאני רואה אותו וזה יוצא די הרבה כי אנחנו צוות קטן מתהפכות לי המעיים ואני לפעמים פשוט לא יכולה להחזיק את עצימ.
בבקשה תעזרו לי ותענו מהר!!!
תשובה
שלום לדלוקה!
ווקלאם טו דה קלאב!
נראה שאם היו נותנים שקל לצדקה כנגד כל מי שבגילך ובמצב שלך, לא היו עניים בעולם!
נראה שאת בעצמך יודעת שהגיל שלך הוא גיל כזה, וזה בכלל מראה שאת ממש בוגרת ומבינה עניין!
זה גיל כזה שכל החברות מסביב מדברות על בנים, ומה ההוא עשה או אמר לזאתי, ומי הציע חברות למי, ולמי יש חבר, ולמי אין חבר, ואיזה ח-מוד וח-תיך הזה בשכונה או בסניף, והלוואי, הלוואי שההוא ישים לב אלי...
ועזבי אותם, מה איתך?
כל הדפיקות לב האלו כשזה שאת דלוקה עליו עובר, את חושבת עליו 24/7, הוא נמצא בכל מקום – כשאת מצחצחת שיניים, כשאת אוכלת וגם כשאת ישנה. ואת מחכה לראות אותו מדי פעם עובר, ובלב אולי יש איזושהי תקווה קטנה, כמוסה, שאף אחד לא יודע ש"הלוואי והוא ישים לב אלי" או "הלוואי ונהיה חברים". ואוף, המחשבות האלו שכל הזמן מתרוצצות בראש, והלב שלא הזה שלא ידע מרגוע. קצת משגע, הא?
מצד אחד, וואלה, הוא חמוד, יש בו משהו שמקפיץ לך ת´לב – איך שהוא נראה, איך שהוא מתנהג, או כל דבר אחר. מצד שני, ואת בעצמך כתבת את זה, את [דלוקה] עליו, ומה זו הידלקות? זה כמו נורה – שנדלקת ונכבית. יש מצב שזה בגלל שכל הזמן מדברים סביבך על בנים, ואז זה העלה יותר למודעות שלך את הנושא של בנים-בנות ומה שביניהם. ויש מצב שזה בגלל הגיל הזה שבו מתחילים להתעניין יותר בבנים. אבל מה שבטוח זה שמגיעה לך אהבה אמתית, וכמו שהיום את דלוקה על המישהו הזה, מחר יכול לבוא אחד יותר חמוד, שנראה יותר טוב, והופס – הנורה תידלק מעל לראש שלו ואת דלוקה עליו. באהבה אמתית, ממקום נכון ובגיל הנכון, זה לא יהיה סתם "הידלקות" שאחרי כמה זמן נכבית, זה יהיה בע"ה לעולמי עולמים.
אני יודעת שזה מאוד קשה שלא לחשוב עליו, במיוחד אם את נפגשת אתו לעיתים קרובות. קשה לומר פתאום ללב: ´אל תדפוק כמו משוגע כשהוא עובר´. אבל אם תזכירי תמיד לעצמך: ´אני רוצה אהבה אמתית, אני שומרת את כל הרגשות הטובים והמעולים האלו לאחד האמתי שלי ולא מבזבזת אותם על כל אחד´, זה יכול ממש לעזור להתגבר. ואם את עם חברות ומרגישה שכל הזמן רק מדברים על בנים ובנים ושוב על בנים, וזה סתם מבלבל אותך, את יכולה לשנות נושא בעדינות או אפילו לדבר עם חברות שלך ולומר שקשה לך שכל הזמן חופרים על בנים. את יכולה לחשוב בעצמך על עוד דרכים שיעזרו לך להתגבר, ומתוך ההתגברות תגיע [ההתבגרות], כי מה שאת עוברת זה חלק מתהליך ההתבגרות שלך.
אז מתוקה, שיהיה המון ב"הצלחה!
ואם תרצי עוד לשתף – את יותר ממוזמנת!
בת-חן
batchenoh@gmail.com