שאל את הרב

אנוכיות בפגישה עם בחורה למטרת קשר רציני או נישואין

הרב יובל שרלו הרב יובל שרלו 18/03/15 23:36 כז באדר התשעה

שאלה

1)אם בחורה שאני נפגש איתה למטרת קשר רציני או נישואין מספרת לי על עצמה האם זה מעשה אנוכי? כי אסור לאדם להתגאות בעצמו

2)אם אני מספר לבחורה על עצמי האם אני אנוכי?

3)האם יש בתשובות לשאלה 1 ולשאלה 2 הבדל בין אשכנזים לספרדים ובין אשכנזים לאשכנזים חסידיים?

אשמח לקבל תשובות מכבוד הרב כי אני לא רוצה להיות אנוכי ושיתנהגו אלי באנוכיות.שיהיה לכבוד הרב לילה טוב

תשובה

שלום וברכה

לא כל הבנתי את השאלה: על מה אתה מצפה שכן תדברו, אם לא תדברו על עצמכם ? האנוכיות אינה בעצם השיחה של עצמכם, אלא בשאלה האם כל אחד נותן מקום גם לשני לספר את הסיפור שלו, האם אתם מקשיבים אחד לשני, האם אתם מתעניינים בסיפור האחד של השני וכדו.


האם אתה יכול להסביר יותר טוב את השאלה העומדת לדיון ?

כל טוב

כתבות נוספות