שאל את הרב

שם לתינוקת

חדשות כיפה רבני מכון התורה והארץ 18/03/15 00:46 כז באדר התשעה

שאלה

שלום,

נולדה לנו בת בשעה טובה בשושן פורים.

למחרת עלה בעלי לתורה מבלי לתת שם ( הרב אמר ״ויקרא שמה בישראל שם טוב״ מכיוון שלא החלטנו עדיין)

בימים האחרונים החלטנו על שם והתכנון הוא שיעלה בע״ה לתורה ביום שבת.

היום חברה שאלה אותי מה השם ועניתי לה את השם הנבחר.

האם זה בסדר לספר את השם לפני נתינתו בבית הכנסת? האם יש לכך השלכות? חשבתי שאצל בנות זה בסדר ( לעומת הבנים ששמרנו בסוד עד לברית)

תודה!

תשובה

בס"ד

שלום וברכת ד'

אין כל בעיה בהודעת השם, ובלבד שיעשה גם בבית כנסת בפני רבים מישראל.

יהי השם הטוב מבורך

בברכת התורה והארץ
יהודה הלוי עמיחי
מכון התורה והארץ

כתבות נוספות