שאל את הרב

מנגנון אוטומטי בשבת

הרב ברוך אפרתי הרב ברוך אפרתי 15/03/15 22:08 כד באדר התשעה

שאלה

בחדר המדרגות בו אני מתגורר, הותקנה נורה (לבנה, אינני יודע אם היא לד או לא), הנדלקת כאשר אנו עוברים ליד חיישן\גלאי.

הצגתי שאלה לשני רבנים שונים, אחד אמר לי מותר אחד אמר לי אסור.

זה שהתיר, טען כי הרב עובדיה זצל התיר את עניין המצלמות שבכותל המערבי, שלא ניחה ליה.

אומנם כאן, אני כן נהנה מהאור כי המדרגות חשוכים.

אינני יודע כיצד לפעול (המנורה מחוברת לביתו של השכן).

בתודה מראש,

אלדד.

תשובה

שלום

תדבר עם השכן בדרך ארץ ותבקש שיתחשב בך לבטל את הדבר בשבת.
אינני רואה צד להתיר זאת במציאות שתארת.

כל טוב

כתבות נוספות