שאלה
בס"ד
שלום לכבוד הרב,
אמנם לא אני העלתי את השאלה כאן באתר אבל קראתי את השאלה ואת תשובת הרב.
אני חושב שחשוב שהרב ידגיש בפני השואל או השואלת שבימינו אין אדם כזה שישמע את דבר השם לקום ולרצוח מישהו אלא אם אותו אדם ה"שומע" חולה בסכיזופרניה וסתם שומע קולות, לא כן?
(אחרת עלול מחר אדם לקום ולרצוח מישהו ולטעון ששמע את דבר השם והרב שרלו אמר שזה יתכן...)
תודה.
תשובה
שלום וברכה
האם אתה יכול לשלוח לי לינק לתשובה המדוברת ?
כל טוב