שאלה
שלום וברכה. שמי מיכל ורציתי לדעת מה דינם של כלי קרמיקה, שכבר שלוש שנים אינם בשימוש, ואנחנו לא זוכרים אם הם חלביים או בשריים? אנחנו ספרדיים. תודה!
תשובה
שלום
אפשר לבחור למה ישמשו מעתה, ולסמוך בזה על שיטת החכם צבי.
ולהגעילם ג´ פעמים, ולסמוך על בזה שיטת העיטור.
כל טוב