שאלה
אני גר במושב ומסביב לבית שלי יש קוצים מאוד גבוהים ועשביה גבוה .
הבת שלי מתלוננת שאני לא גוזם את זה ולא מכסח את העשביה והיא מפחדת מנחשים. האם יש היתר לקבח את העשביה או לחילופין לרסס בחומר שמייבש את הקוצים.
תשובה
שלום
חובה הלכתית לעשות כן
כל טוב