שאל את הרב

תהילה ותובל

הרב ברוך אפרתי הרב ברוך אפרתי 11/03/15 15:47 כ באדר התשעה

שאלה

שלום כבוד הרב , נולדה לנו בת ברוך השם לפני שנה וכמה חודשים ורצינו לקרוא לה בשתי שמות אך לא יצא לנו ..

אנחנו רוצים להוסיף שם לילדה ומצאנו שם נוסף.

לילדה קוראים - שרה , ואנחנו רוצים להוסיף לה - תהילה

שרה תהילה ..

האם זה אפשרי לפי הלכה?

ורציתי להוסיף שאשתי בהריון בחודש תשיעי ויש לנו בת נוספת בעזרת השם יתברך.

והשם שאנחנו רוצים לקרוא לילדה הוא - תובל שיר.

תשובה

שלום

הדבר אפשרי לגבי הבת הראשונה.
לגבי השם לבת השניה שתיוולד בבריאות בע"ה, עדיף להמנע מהשם תובל משום שהוא זכרי במקראות, ויש בזה דמיון למעשה האמורי

כל טוב

כתבות נוספות