שאלה
שלום כבוד הרב,
לפני מספר חודשים הייתי בתקופה מבולבלת בחיים והלכתי לקוראת בקלפים בהמלצת חברה.
היא פתחה לי בגורל, ובין היתר בנושא הזוגיות שרק התחלתי באותה תקופה, והייתה נראית לראשונה בחיי כדבר האמיתי.
הקוראת הייתה מדוייקת מאוד בכל השאלות ששאלתי אותה,
ובנושא הזוגיות תיארה את בן זוגי בצורה מדוייקת מאוד ואמרה שזה הזיווג שלי
ואיתו אתחתן.
לאחר שבועות בודדים מאותה פתיחה בטארוט, התחיל רצף של אירועים שליליים שאין דרך אחרת לתאר אותו חוץ מזה שהשטן
נכנס בינינו. דבר אחרי דבר שבסופו של דבר הביא לפרידה (עברה כבר חצי שנה מאז).
מיותר לציין שבשאר הדברים שהיו פחות חשובים לי- היא צדקה במאה אחוז.
מאז, כאמור כבר חצי שנה, אני לא מצליחה להמשיך הלאה. לא רק שהוא לא חוזר אליי (היא אמרה שאנחנו נפרד ונחזור)
גם כל ניסיון שאני מנסה עם גברים אחרים לא הולך.
וגם, מאז הפתיחה החלו בעיות בריאותיות במערכת השתן ובאוזניים (מה שגרם לי אז למצב נפשי ירוד וגם כן עזר להביא לפרידה).
אני מרגישה שהפתיחה הזו הביאה אנרגיה מאוד מאוד שלילית לחיים שלי ואין לי מושג מה לעשות כדי
להמתיק את רוע הגזרה.
מה עליי לעשות? אם הוא הזיווג שלי ואכן הרסתי את זה בכך שעשיתי דבר שאסור לעשותו, אני ממש כואבת מהרעיון הזה.
אני אשמח לשמוע את עצתך.
תשובה
שלום
הכל הבל וריק, אין לדברים כאלה השפעה כלל.
מעתה לא לפנות לכיוונים כאלו אלא לתיקון המידות, לעשיית חסד עם מסכנים, ולתפילה לפחות פעם אחת ביום.
את הזוגיות צריך לכונן על טהרה וקדושה, תמצאי אדם שאלה הנחות היסוד שלו בחייו.
כל טוב