שאלה
שלום כבוד הרב,
שאלה אולי קצת משונה ורוחנית,אך אני מרגישה שאני זקוקה למענה.
אני מדליקה 5 נרות שבת (יש לנו 2 ילדים)בשנה האחרונה בערך בכל פעם שאני מסתכלת על הנרות לאחר מס שעות אני שמה לב שנר אחד ספציפי (תמיד השמאלי) כבה לפני כולם. מאז אני לא רגועה לקראת שבת,במקום לשמוח ולנוח בה עם משפחתי,אני טרודה בעיניין הנר.
משהו מאוד לא הגיוני וסביר שתמיד תמיד אותו נר כבה קודם.
אשמח אם אקבל תשובה שתרגיע את רוחי (אני בהריון 3 ב"ה)
בשורות טובות
תשובה
שלום וברכה
אין שום קשר רוחני או נפשי או פנימי בין זמן כיבוי הנר ובין כל עניין אחר.
הסיבות לעובדה שהנר דולק פחות זמן יכולה לנבוע מסיבות שונות, ורבות מהן בכלל פיזיות, כגון זרמי אוויר בפמוטים בגלל המבנה של הפמוטים, או סיבות אחרות. אולם אין לזה כל קשר לנושא שצריך להפחיד אותך, ולהפך – טוב לך כי ההריון יהיה בשמחה ולא בחששות.
כל טוב, ולידה משמחת