שאלה
שלום רב.
1.אם ברכתי ברכה ראשונה על עוגה ואז הביאו לי עוד חתיכה יש לברך שוב?
2.אם הביאו לי סוג שונה של עוגה?
3.איך לקדם את ביאת המשיח?
תשובה
שלום וברכה
א. אם לא ציפית כלל לתוספת - יש לברך שוב. אולם בדרך כלל אין אדם קובע בדיוק כמה יאכל וכמה יביאו, וממילא אין מברכים שוב.
ב. כנ"ל.
ג. מאיפה אני יודע ?
כל טוב