שאלה
קמח מצה כשר לפסח שנקנה שנה שעברה, תשע"ד, ולא נפתח. והחבילה עצמה עומדת בתוך שקית ניילון,
האם מותר להשתמש בפסח השנה?
אם לא, האם דינו חמץ שיש לבער?
תודה
תשובה
שלום וברכה
אין סיבה שלא להשתמש.
כל טוב
קמח מצה כשר לפסח שנקנה שנה שעברה, תשע"ד, ולא נפתח. והחבילה עצמה עומדת בתוך שקית ניילון,
האם מותר להשתמש בפסח השנה?
אם לא, האם דינו חמץ שיש לבער?
תודה
שלום וברכה
אין סיבה שלא להשתמש.
כל טוב
כתבות נוספות