שאל את הרב

אבלות

הרב יובל שרלו הרב יובל שרלו 22/02/15 12:57 ג באדר התשעה

שאלה

שלום לכבוד הרב

אמא שלי נפטרה ביום כ"ב בשבט תשע"ה.

לאחר מספר ימים

גזרתי את הנעלים שלה כולל 2 זוגות של נעלי בית והנחתי בתוך 2 שקית

נעל ימין ונעל שמאל לחוד כשהם גזורות. כשרציתי להשליך את השקיות

נעלי הבית שלה נעלמו ולא נשאר מהם כל זכר למרות שהיו גזורות

אני משכונע ב100% שלא זרקתי את נעלי הבית והם נעלמו .

האם משהו נתקבל במקרה דומה , או האם יש לזה משמעות מסוימת

תשובה

שלום וברכה

ראשית, תנוחם מן השמיים.

מעולם לא נתקלתי במקרה כזה שאין לו הסבר ברמה הטבעית, ואיני חושב שגם הפעם הדבר שונה.

אין לכך כל משמעות, מלבד המשמעות שאתה תעניק לזה.


כל טוב ונחמה.

כתבות נוספות