שאלה
שלום כבוד הרב
ברוך השם אני בהריון. עוד מעט חודש שני.
שמעתי שלאישה בהריון מותר לאכול מה שהיא רוצה ושאין חובה להפריד 6 שעות בן בשר לחלב.
למשל: אם אכלתי בשרי ואחרי כשעתיים מתחשק לי גלידה חלבית אז מותר.
האם זה נכון?
תשובה
בס"ד
שלום רב,
אסור לך לעבור על מצוות התורה.
את חייבת להקפיד על 6 שעות כמו כל אדם.
רק כשמדובר בפיקוח נפש שלך או של העובר אפשר להתיר איסורים.