שאל את הרב

פגם הברית

חדשות כיפה רבני מכון התורה והארץ 15/02/15 09:14 כו בשבט התשעה

שאלה

ידוע שאדם שפוגם בברית זה מוריד אותו ברמה הרוחנית האם גם אדם שמוציא זרע לבטלה כתהליך טבעי גופני והוא אנוס ?ואם כן מה אפשר לעשות כנגד זה ? תודה

תשובה

בס"ד

שלום וברכת ד'


אין צורך לחשוב חשבונות של הקב"ה. אנחנו צריכים לעשות טוב. לכן אתה צריך להתקדם לעשות טוב. ללמוד את השאלה של הוצאת ז"ל, כדאי לעסוק בסוגיא מהמקורות ולברר את סיבת האיסור וכיצד מתמודדים עם הבעיות. יש היום ספרים שעוסקים בסוגיות אלו. כדאי להעמיק בכך, ובכך תשובתך תהא שלמה מכיוון שבכך יעיד עליו יודע תעלומות שלא ישוב לזה החטא עוד.

בברכת התורה והארץ
יהודה הלוי עמיחי
מכון התורה והארץ

כתבות נוספות