שאל את הרב

גילוי אריות

חדשות כיפה רבני מכון התורה והארץ 14/02/15 13:53 כה בשבט התשעה

שאלה

שלום הרב ..

לפני בערך 8 שנים הייתי בכיתה א' ואחותי הייתה בגן

ויום אחד אני והיא נישארנו לבד בבית וקיימנו יחסי מין ,

אני ואחותי לא קיבלנו חינוך טוב ..

והיום אני בכיתה י' ולמדנו שמי שעובר על איסור גילוי אריות דינו מוות.

ואני ממש מפחדת שיקרה לי או לאחותי משהו ..

ולפני 6 שנים בערך ההורים שלי ניפטרו ,אני ממש מצטערת על מה שעשיתי וגם באותו זמן לא ידעתי מזה גילוי אריות ושזה אסור ..

מה אני צריכה לעשות?

תשובה

בס"ד


שלום וברכת ד'


אין עונשים לקטנים, כך שהמקרה שהיה בקטנות אין עליו עונש. אבל בכל אופן כיוון שקרה כדאי שאת ואחותך תלמדו היטב את הדברים. האסור והמותר בנושא, ואפילו תוכלו להסביר לאחרים את חומרת הדברים ואולי את הדרכים להמנע מכך.


בברכת התורה והארץ
יהודה הלוי עמיחי
מכון התורה והארץ

כתבות נוספות