שאלה
שלום וברכה.
אני נמצאת בשנת אבל על אבי.
בשעה טובה אני בהריון עם תאומים ולצערי כבר שום בגד לא עולה עלי. עד כה נמנעתי מלקנות בגדים חדשים אבל נראה לי שכבר אין מנוס מכך.
יש לציין שאבי אשכנזי ובעלי ספרדי.
האם יש הלכה ברורה לגבי לבישת בגד חדש? או שזה רק מנהגים שאפשר להקל בהם?
אשמח לתשובה .
תודה
תשובה
בס"ד
שלום וברכת ד'
אני מקווה שהתאומים שיוולדו אי"ה ינחמו את המשפחה כולה.
אם אין בגדים ללבוש אין שאלה צריך השיג בגדים, אם יש מושמשים עדיף אם לא אפשר לקנות חדש וללכלך מעט ולאחר מכן ללבוש.
שבת שלום
בברכת התורה והארץ
יהודה הלוי עמיחי
מכון התורה והארץ