שאלה
שלום רב,
ב"ה יש לי ילדים מקסימים וטובים!
לפני למעלה משנה, התחלתי לחלום על אחד מילדיי חלומות מפחידים.
בחלומות הסיפור משתנה מידי פעם אך תמיד מופיעה טביעה של אחד מילדיי (תמיד אותו ילד). עבר זמן מה והחלומות לא חזרו וקצת שכחתי ונרגעתי מהעניין.(מיותר לציין שבאותה תקופה, בה חלמתי חלומות אלה הייתי מאד מפוחדת).
אתמול בלילה, שוב חלום והפעם ילדי יושב על ברכיי ומולי עומד אדם ויורה בו למוות(שוב עם אותו ילד מבין ילדיי) .
כמובן שהחששות חזרו שוב.
א. האם יש צורך לעשות הטבת חלום ואם כן כיצד?
ב. האם ידוע מה פתרון חלומות הבעתה הללו, שכל פעם עם אותו ילד וסופם לא עלינו טראגי.
תודה רבה ובושורות טובות.
תשובה
בס"ד
שלום רב,
להבנתי די שתאמרי בזמן ברכת כהנים, את הנוסח שכתוב בסידור (את יכולה לבוא לבית הכנסת בכל יום חול לתפילת שחרית או לתפילת שבת).
אם מאוד חשוב לך, אפשר לעשות הטבת חלום, לשם כך צריך שלשה גברים שישמעו אותך ויאמרו מה שנדרש לומר לפי הרשום בסידור.
מצרף לך קישור לתשובה יפה של הרב אבינר שמסביר מדוע לא להתרגש מחלומות.
http://www.havabooks.co.il/article_ID.asp?id=824