שאל את הרב

פיתרון חלום

הרב יובל שרלו הרב יובל שרלו 09/02/15 20:26 כ בשבט התשעה

שאלה

שלום רב,

אני מודאגת בנוגע לחלומות שחלמתי.

חלמתי שהורי ניפטרו.בחלום קודם אימי ניפטרה ולאחר מכן אבי.

(במציאות שני הורי בחיים) לא סיפרתי את החלום לאיש.

חלום נוסף שחלמתי זמן קצר לאחר מכן הוא שאני בהיריון מתקדם.

אני בחורה רווקה בת 23.

מה פשר החלומות?

תודה!

תשובה

שלום וברכה

מה עושים כשחולמים חלום רע ?
עושים הטבת חלום !
כך נאמר בהלכה, וכך הופכים את החלום לדבר טוב.

זהו הדבר הנכון לעשותו, ובכך להפוך את החוויה העגומה הזאת - לשמחה.

כל טוב

כתבות נוספות