שאלה
שלום, אני מדריכה בתנועת הנוער בני עקיבא כיתות ד'.
ויש לי חניך בעייתי, החניך מגיע מבית קשה.
החניך מאוד רוצה יחס אישי ממני, הוא זקוק להרבה חום.
רציתי לדעת האם כבר מגיל צעיר אסור לי לגעת בחניכים שלי?
תודה רבה מראש.
תשובה
שלום רב,
כל הכבוד לך שאת עושה עבודה חשובה כל כך, להדריך ילדים כאלו שמגיעים גם מבית קשה, ולעודד את רוחם.
זה בהחלט דבר חשוב מאוד בייחוד כשלפעמים בבית הם לא מקבלים יחס מתאים.
למעשה, אין לגעת בחניכים שמעל גיל 9 ואני מצרף לך קישור לשתי תשובות מפורטות יותר:
https://www.kipa.co.il/ask/show.asp?id=260516
https://www.kipa.co.il/ask/show.asp?id=282885
בהצלחה רבה
עקיבא
akiva.ka@gmail.com