שאלה
שלום כבוד הרב,
סבתי נפטרה לפני כשבוע ואימי נמצאת בתקופת "השלושים". שאלתי היא האם אימי רשאית לחתום על עסקה לרכישת דירה בתקופת "השלושים". יש לציין, כי הסכם טרום מכר נחתם כבר כחודש לפני הפטירה ואיננו בטוחים כי תהיה הסכמה מהקבלן לדחיית מועד החתימה על החוזה.
תודה רבה.
תשובה
בס"ד
שלום וברכת ד'
הקב"ה ישלח נחומים לכל הצריכים לכך.
אמך יכולה לחתום על החוזה.
יהודה הלוי עמיחי
מכון התורה והארץ
כפר דרום אשקלון