שאלה
שלום.
אני מורה לתלמידה בת 15 הלומדת בכיתה ט וזו שאלתה:
היא נולדה ברוסיה לאם גויה ולאב יהודי.
אמה לא מעוניינת להתגייר אבל היא מאוד רוצה להתחיל בתהליך גיור.
מאיזה גיל ילד יכול לעבור גיור באופן עצמאי מבלי להיות תלוי בהוריו?
חשוב לציין, הוריה לא מתנגדים לגיור.
אשמח לתשובה.
בתודה,
מוריה.
תשובה
שלום וברכה
אני מצטער על העיכוב בתשובה.
הבחורה יכולה להתחיל כבר עכשיו בתהליך הגיור.
אני מציע להיעזר בעמותת "עתים"
http://www.itim.org.il/גיור
כל טוב וברוכה הבאה