שאלה
שלום לרב.
שאלה:
א. מהו המקור לכך שאנו נוהגים לעמוד בזמן התפילה לשלום המדינה?
ב. מי תיקן זאת?
ג. האם זו חובה הלכתית או רק מנהג?
ד. האם יש לרב איזשהוא סיפור או "מעשה רב" בנוגע לעמידה זו?
בתודה.
תשובה
שלום.
א. אני אינני מכיר מקור לכך.
ב. אינני יודע אם מישהו "תיקן" זאת.
ג. מנהג.
ד. אין לי סיפור קשור לכך.