שאלה
חיממתי שניצל בטוסטר חלבי שהיה שומני מגבינה וחמאה והנחתי והנחתי אותו לחצי דקה על צלחת בשרית שאינה בת יומה. מה דין הצלחת?
תשובה
שלום רב,
במידה והשניצל היה 'יד סולדת בו' אז צריך להגעיל את הצלחת.
ובמידה ולא אז צריך נקיון יסודי בלבד
בברכה,
חיממתי שניצל בטוסטר חלבי שהיה שומני מגבינה וחמאה והנחתי והנחתי אותו לחצי דקה על צלחת בשרית שאינה בת יומה. מה דין הצלחת?
שלום רב,
במידה והשניצל היה 'יד סולדת בו' אז צריך להגעיל את הצלחת.
ובמידה ולא אז צריך נקיון יסודי בלבד
בברכה,
כתבות נוספות