שאלה
איך ניתן להכשיר מיקרוגל חלבי(נראה לי שלא חיממו בו ב-24 שעות האחרונות מוצר חלבי) שחיממו בו בשר? [האם לחמם בתוכו כוס עם מים וסבון במשך כדקה וחצי זה מספיק?] תודה רבה
תשובה
שלום רב,
תשובה לשאלתך ניתן למצוא בקישור המצורף:
http://www.kosharot.co.il/show_hadracha.asp?id=44162
בברכה,