שאלה
שלום וברכה
בררתי קוואקר עפ"י הנחיית הרב ומצאתי חרקים שחורים זזים.
הוצאתי את החרקים. מה דין הקוואקר? האם הוא נחשב נקי ואפשר לאכלו?
תודה
לימור
תשובה
שלום רב,
אם את בטוחה שהוא נקי עכשיו אז מותר
בברכה,
שלום וברכה
בררתי קוואקר עפ"י הנחיית הרב ומצאתי חרקים שחורים זזים.
הוצאתי את החרקים. מה דין הקוואקר? האם הוא נחשב נקי ואפשר לאכלו?
תודה
לימור
שלום רב,
אם את בטוחה שהוא נקי עכשיו אז מותר
בברכה,
כתבות נוספות