שאל את הרב

מצאתי חרקים בקוואקר

חדשות כיפה רבני כושרות 21/08/14 17:18 כה באב התשעד

שאלה

שלום וברכה

בררתי קוואקר עפ"י הנחיית הרב ומצאתי חרקים שחורים זזים.

הוצאתי את החרקים. מה דין הקוואקר? האם הוא נחשב נקי ואפשר לאכלו?

תודה

לימור

תשובה

שלום רב,
אם את בטוחה שהוא נקי עכשיו אז מותר
בברכה,

כתבות נוספות