שאלה
שלום!
מאוד מפריע לי הקטע שההורים שלי חייבים שאני יהיה ב10 בבית,
אני בת 14 ואחותי תיכף ניכנסת להדרכה וההורים שלי אמרו שאפילו אם הישבצים יהיו בשעות לא שיגרתיות הם לא ירשו לה!
ואני מפחדת, מפחדת שאני עד גיל 18 יצטרך להיתקע ב10 במיטה?!
ניסיתי להסביר להם שבאמת חשוב לי אבל הם אמרו שמצידם הם ישנים והם רוצים שגם אני יהיה סוף הסיפור!
זה מממש מקומם אותי כי כול הנערות שלי תיתבזבז ?! אני ממש פעילה בסניף ואני יודעת שזה יפגום לי הרבה..
אשמח לעצה...
תשובה
בס"ד
שלום רב,
נראה שכרגע הדרישה של ההורים לא פוגעת בך באופן משמעותי.
את מוטרדת מהעתיד: מה יקרה כאשר תהיי מדריכה ויהיו ישיבות צוות שיגמרו אחרי עשר בלילה.
נראה שאת מודאגת שלא לצורך. את בת 14 ועד גיל 18 - 16 יש עוד מספר שנים.
אפשר להעריך שכאשר יהיו לך צרכים אמיתיים וחשובים - ההורים שלך יבינו זאת ויתחשבו בכך.
המתיני בנחת ובסבלנות - הדברים יסתדרו בבא העת.