שאלה
בס"ד
שלום כבוד הרב,
רציתי לשאול האם מותר לי לתרום לעניים בגדים לא צנועים שהיו לי (מכנסיים,גופיות וכו') ?
והאם מותר לי להביא לבת דודה שלי מכנסיים (היא בכל מקרה הולכת עם מכנסיים).
תודה רבה.
תשובה
בס"ד
שלום רב,
אין מקום להכשיל אחרים במה שפסול בעיניך.
אפשר להעביר למי שישתמשו בבגדים הללו באופן צנוע - מכנסיים מתחת לחצאית, גופיה מתחת או מעל חולצה וכד'
או להעביר לתופרת שתדע להתאים אותם כלבוש צנוע.
אני ממליץ להעביר אותם לפח מיחזור - זה המקום הראוי ללבוש שאינו צנוע.