שאלה
ערב טוב כבוד הרב.
אחרי שנתיים של סבל התגרשתי מבעלי.
עברתי שנתיים קשות של סבל, אלימות והשפלה בעיקר התנהגותית.
בכוחות לא כוחות הצלחתי להשתקם ולעמוד על הרגליים.
כעת אחרי חצי שנה מהגירושין אני רוצה להקים בית.
כבוד הרב. איך מישהו יכיר אותי אם הוא חושב שאני נשואה? איך מישהו/ מישהי י/תכיר לי מישהו אם הוא/ היא לא יודע שאני פנויה?
אני יודעת שקיימות גם שדכניות, אך זה מידי קשה לי ואין לי אף אחד שיעזור לי. אבי מתנכר אלינו וגר בחו"ל ואימי אישה מבוגרת ועייפה מהחיים.
ב"ה, ה' חנן אותי בשיער יפה. למה בגלל אותו רשע אני לא יכולה להנות ממנו?
אני רק מציינת שיש לי ילד בן שנתיים.
תודה רבה
תשובה
בס"ד
שלום רב,
יש אפשרות להתיר בתנאים מסוימים, עייני תשובה
https://www.kipa.co.il/ask/show.asp?id=221480