שאל את הרב

טבילה בסוף חודש תשיעי

הרב גלעד שטראוס הרב גלעד שטראוס 19/08/14 15:22 כג באב התשעד

שאלה

שלום רב, אני נמצאת בשבוע 39 3 ורציתי לדעת האם מותר לי לטבול במקווה בשביל סגולה.כמו כן כרגע לא ידוע על פתיחה או שנראה דימום אך בבדיקת שתן נאמר כי היה דם אך לא נראה לעין, אודה על תשובה מהירה! תודה ויום טוב.

תשובה

בס"ד
שלום רב,

יש הממליצים על טבילה כסגולה
עייני:
http://orlanoar.com/?nav=open_send_center

כתבות נוספות