שאלה
אנחנו אשענזים ורציתי לדעת איך מצינים שלושים לפטירת אבי
תשובה
בס"ד
שלום רב,
עיין בקישורים להלן
http://www.aish.co.il/i/j/48861432.html
http://www.rabanut.co.il/show_item.asp?levelId=60397
אנחנו אשענזים ורציתי לדעת איך מצינים שלושים לפטירת אבי
בס"ד
שלום רב,
עיין בקישורים להלן
http://www.aish.co.il/i/j/48861432.html
http://www.rabanut.co.il/show_item.asp?levelId=60397
כתבות נוספות