שאלה
שלום
אתמול והיום היה כתם אדום של דם על התחתונית שלי יותר גדול מגריס.טבלתי במוצאי שבת( כלומר 4 ימים אחרי). המחזור לא סדיר מאז שילדתי וחזרתי לגלולות רגילות.האם אני צריכה לחכות 5 ימים ואחכ שבעת נקיים או פחות?האם זה יכול לנבוע מחוסר שתיה?
אשמח לתשובה מהירה
תודה
שונות
תשובה
בס"ד
שלום וברכת ד'
השאלה הגיעה מאוחר מדי.
בברכת התורה והארץ
יהודה הלוי עמיחי
מכון התורה והארץ