שאל את הרב

חלום

הרב יובל שרלו הרב יובל שרלו 31/07/14 00:36 ד באב התשעד

שאלה

שלום כבוד הרב, אני .... ואני חוזרת בתשובה כבר שנה ברוך השם. לפני כמה ימים חלמתי חלום על כך שאני וחברותיי ישבנו על שפת הים והשלכנו מכתב למים וידענו שלאחר השלכת המכתב אנו נמות.. הובילו אותנו לתוך מסדרון עם המון חדרים והכניסו אותנו לאחד מהם. ישבנו שם והיה איזה מישהו שלקח מאיתנו פרטים אישיים ומספר פלאפון של אדם שאפשר להודיע לו על המוות שלנו. לאחר מכן הבחנתי בבחור שאני מכירה (מהבסיס בו הייתי בצבא) והוא לא רצה שאני אמות.. לאחר מספר דקות אני ושלושת הבנות האחרות שהיו איתי בחדר היינו צריכות לעצום עיניים ולאט לאט להרגיש חולשה ולמות. בזמן שהייתי חלשה מאוד ניסיתי לעצום עיניים ולמות אבל זה פשוט לא הצליח ולא הבנתי למה זה ככה ואז אלוקים דיבר אליי והוא אמר לי ״אולי תנסי שוב פעם? אני נותן לך עוד הזדמנות״ וזהו, לאחר מכן קמתי..

ממש חשוב לי לדעת מה הפירוש של החלום הזה, תודה רבה לך כבוד הרב.

תשובה

שלום ס.

מאוד הייתי רוצה לעזור.
ברם, אין איש בעולם שיודע לפתור חלומות.
היחיד שיודע לנסות להבין את החלום האישי שלך הוא....את בעצמך !
נסי לשאול את עצמך מה הרגשת ומה חשת בשעה שחלמת את החלום הזה - מה עבר עלייך כמתבוננת בו. כוונתי היא שאל תנסי לפענח את הסמלים שבו, אלא להפך - תתעלמי ממה לדעתך כל דבר עשוי לסמל, ותתרכזי בעולם שאותו חווית תוך כדי החלום.
אפשר שפגישה מחודשת עם התחושות האלה תלמד אותך הרבה דברים על עצמך, ודרך זה תוכלי להשתמש בחלום הזה בצורה נכונה.

האם את יכולה ללכת בדרך זו ?

כל טוב

כתבות נוספות