שאלה
ערב טוב לכבוד הרב
1)האם מותר לי השבוע ללכת להופעה של נגנים וזמר ביום חמישי בערב שזה אחרי י"ז בתמוז? אני אשכנזי
2)האם יש בתשובה לשאלה 1 הבדל בין אשכנזים לאשכנזים חסידיים?
אשמח לקבל תשובות מכבוד הרב ושיהיה לכבוד הרב לילה טוב
תשובה
שלום וברכה
המנהג שהתקבל הוא שאין הולכים להופעות בימי בין המצרים.
כל טוב