שאל את הרב

נדר

הרב יובל שרלו הרב יובל שרלו 13/07/14 22:28 טו בתמוז התשעד

שאלה

שלום,

טני נשבעתי שאני יעשה משהו ואמרתי שאם לא לא אהיה מאושרת .

הפרתי את השבועה ומאז (לפני כשבוע) באמת היה שלל אירועים.

אני מתחרטת ומבוהלת ממה שנעשה.

יש דרך להתיר את זה? תפילה?ללכת לרב?

ואני לא אדם דתי תוכל לכוון אותי לאן לפנות?

תשובה

שלום וברכה

קשה לי לענות על שאלה זו, שהלוא הרי פרטים חסריים בה: נוסח הדברים שאמרת, עד כמה התכוונת אכן לשבועה וכדו'.
הדבר הטוב ביותר לעשות אפוא הוא אכן ללכת לרב באזור מגורייך ולבקש ממנו התרה של השבועה. שבועה היא אכן עניין חמור ביותר, ולכן כדאי ללכת.

כל טוב וחיים טובים

כתבות נוספות