שאלה
שלום לרב!
אם אני משחק כאילו אני מתחתן
שכול הרואים אותה יודעים שזה משחק והצגה וזה לא באמת חתונה
ובהצגה אתה מביא טבעת ומקדש(חלק מההצגה) זה לא נחשב נישואים נכון?
(זאת שאלה פרנואידית שאני רוצה להיות בטוח בה...)
תודה!
תוכן התשובה:
שלום לך
חס וחלילה !!!
זו חתונה לכל דבר והחברה תצטרך לקבל ממך 'גט' תחשב לגרושה, תהיה אסורה לכהן כל ימי חייה ועוד.
אסור באיסור מוחלט לערוך קידושי שחוק
לגבי השאלה ששאלתי זה היה משחק וזה היה שהייתי גם קטן בן איזה 9 שאפילו לא הבנתי,ו"החתונה" היה אם בן אחר שכאילו היתחפש לבחורה...עדיין זה תופס?(הרי אי אפשר להיתחתן לפי ההלכה אם בן ...)(ואני רוצה לפרט שזה גם לא בדיוק היה הצגה זה היה בפורים שכאילו כול שנה נהגו בבית ספר שלי לעשות כמו מערב פרוע בכיתה או דברים כאלה ושהייתי קטן עשו גם פעם אחת חתונה ואני הייתי החתן...וזה היה בנוכחות הרב שלי שאישר את זה לפי מה שאני זוכר אבל אני שואל את הרב כי בכול זאת אולי הרב שלי לא ידע...)
תודה!
תשובה
שלום לך
[חס וחלילה !!!]
[בדברים כאלו אין שום משחק !]
לפי ההלכה אתה מבוגר , ככל אדם מעל גיל 13" , והקידושין שלך תופסים.
לצערי ראיתי אנשים שהגיעו לשלב החתונה ועולמם נחרב בגלל משחק ילדות כזה.
זו חתונה לכל דבר והחברה תצטרך לקבל ממך ´גט´ בבית דין רבני ותחשב לגרושה, תהיה אסורה לכהן כל ימי חייה ועוד.
גם לך זה יחשב שאתה נשוי לפי ההלכה
[אסור באיסור מוחלט לערוך קידושי שחוק]
זהירות
דוד לוי
098987548