שאלה
ב"ה יש לנו 2 בנים בגילאים 9 חוד' ובן בגיל 3.
תמיד היה לי חלום שאלד תאומים או תאומות.
ביקשתי בשני ההריונות הראשונים מהקב"ה לזכות ב2 בנים תאומים אבל בסוף זכיתי כל אחד בנפרד! אני מודה לה'!!
אך החלום שלי עדיין לא פג ולא התייאשתי האם מותר לי להמשיך לבקש מה' שישלח לי בהריון הבא תאומות??
האם ה' ישמח שיתפלל על כך או שאני תוהה לעצמי : או שלא מגיע לי לקבל בהריון אחד זוג, או שעדיין לא הגיעה השעה ולכן אולי בהריון הבא כן אזכה?
בתודה מראש!
אני מודה לה' על הכל! אבל בכל זאת ... אני משתוקקת לתאומות.. :-)
תשובה
שלום וברכה
אפשר שתתפללי שתזכי ללדת תאומות.
אם התפילה באה מרצון פנימי כן, ומתוך הכרה כי אין ריבונו של עולם "חייב" לשמוע לתפילה, ותפילות שאינן נראות בעיניו - אינן מתקבלות.
זו הסיבה שאין אנו אומרים "כל שנבקש לו יהי", אלא "שימלא ד' משאלות לבנו לטובה". רק אם זה לטובה - שתפילתנו תבקש, וגם אז - ריבונו של עולם שומע תפילה אך לא תמיד מגשימה.
כל טוב ושמחה