שאלה
שלום כבוד הרב
רציתי לשאול אבא שלי נפטר לפני 4 שנים , האם יש סיבה שלא אני ולא האחים שלי חולמים עליו בכלל?
תשובה
בס"ד
שלום וברכת ד'
כשחולמים על אדם מסויים זה גורם לפעמים לצער לנפטר שהוא צריך לרדת להתגלות, אדרבא עדיף שינוח בשלום על משכבו, ויחיה את חייו הרוחניים ללא קשר לבני אדם.
בברכת התורה והארץ
יהודה הלוי עמיחי
מכון התורה והארץ
כפר דרום אשקלון