שאלה
מותר לברך ברכת המזון בפער של 70 דק' מהאכילה. האם זה תקף גם לגבי ברכה אחרונה על מזונות שאינם לחם ?[לדוג' אם אכלתי פרי קטן ונזכרתי לברך רק אחרי זמן מה].
תודה
נעה
תשובה
אם את חשה את המאכל בך אפשר לברך, אולם אם אכילת המאכל כבר אינו מוחשת, הפסדת את הברכה.