שאלה
שלום,
בת זוגתי היא מתרומת זרע שנעשתה בארץ בסוף שנת 88.
לא לה ולא לאמה אין מידע על זהות האב
אמה היא יהודייה.
אני יהודי עם אמא ואבא יהודים כאשר אמי היא בת יחידה ולאבי היה אח שנפטר לפניי הרבה זמן,. כעשור לפניי שאני או בת זוגתי נולדנו
האם תהיה לנו בעיה להינשא?
במידה וכן, מה ניתן לעשות?
תודה,
אמיר
תשובה
בס"ד
שלום וברכת ד'
באופן עקרוני אין בעיה, אבל צריך לבדוק את כל הפרטים, ועל כן כדאי לפנות בהקדם לרישום נשואין (לא לדחות), והם ידריכו אתכם כיצד לנהוג.
בברכת התורה והארץ
יהודה הלוי עמיחי
מכון התורה והארץ
כפר דרום אשקלון