שאלה
שלום כבוד הרב .. ברצוני לשאול שאלה .. מה טעם החיים אם גם ככה כולם מתים העולם מרגיש לי ריקני ... יש לי כול הזמן מחשבות של מה יהיה ואם אני יספיק ואם אני יחיה בכלל ומאיפה אני יודעת מה כתוב לי ומה ה׳ גזר עליי ויכול להיות שעוד שניה הכול יגמר ומה אני ירגיש כשהכול יגמר וזה מתסכל אותי רציתי קצת תשובות ועידוד בתודה מראש
תשובה
שלום וברכה
את שואלת שאלות טובות מאוד.
האם את יכולה לשתף אותנו בתשובות שאת נותנת לעצמך ?
כל טוב