שאלה
שלום רב,
יום האחד עשר חודש לפטירתו של חברי .... ז"ל ,חל בי"ט בתשרי,
כלומר בחוה"מ סוכות. האם מותר לעלות לקבר בחוה"מ או שיש להקדים?
בכבוד רב ותודה מראש,
תשובה
שלום וברכה
אתכם בכאבכם.
לא עולים לבית הקברות בחול המועד.
אפשר לעלות אחרי המועד או לפני המועד.
כל טוב