שאלה
אם חולה סוכרת מסוג 2 - הכוונה לוקח תרופה ועם דיאטה מיוחדת , לא לוקח אינסולין.
האם חייב בצום תשעה באב? ובצומות בכלל?
תשובה
שלום וברכה
ומה אומרים הרופאים ?
כל טוב
אם חולה סוכרת מסוג 2 - הכוונה לוקח תרופה ועם דיאטה מיוחדת , לא לוקח אינסולין.
האם חייב בצום תשעה באב? ובצומות בכלל?
שלום וברכה
ומה אומרים הרופאים ?
כל טוב
כתבות נוספות