שאל את הרב

בית כנסת

הרב יובל שרלו הרב יובל שרלו 15/06/14 15:12 יז בסיון התשעד

שאלה

שלום כבוד הרב

רציתי לשאול האם חובה ללכת להתפלל בבית כנסת? או שבן אדם יהודי יכול להתפלל לבד בביתו גם אם לא נוח לו להיות סביב כל האנשים או מכל סיבה אחרת?...

תשובה

שלום וברכה

לתפילה בבית כנסת יש שתי מעלות גדולות:
א. זו תפילה במקום בו הציבור מתפלל, ולעולם תפילת ציבור חשובה יותר מתפילת יחיד.
ב. זו תפילה במקום שנועד לתפילה, וחז"ל לימדו אותנו שהתפילה נשמעת בבית הכנסת.
לכן, יש עדיפות עליונה להתפלל בבית הכנסת.

האם קבלת תשובה לשאלתך ?


כל טוב

כתבות נוספות