שאל את הרב

מחיקת שם ה בWORD?

חדשות כיפה רבני מכון התורה והארץ 06/06/14 16:17 ח בסיון התשעד

שאלה

שלום רב!

כתבתי בתוכנת כתבן של וורד (Word) כחלק מתהליך למידה את שמות השם המפורש. תהיתי האם בסיום הלמידה אני יכול למחוק את העמוד או שאני חייב להדפיס ולגנוז בגניזה. או לשמור על המחשב לנצח נצחים (כי אסור למחוק).

מה אני אמור לעשות?

תודה רבה,

אשמח למענה והנחייה בנושא.

תשובה

בס"ד

שלום וברכת ד'


נראה שאין למחוק את השם, למרות שזה נעשה רק מסימנים חשמליים. לא הבנתי מה ההדפסה תעזור? ממילא ישאר קובץ, ואותו אין למחוק.


בברכת התורה והארץ
יהודה הלוי עמיחי
מכון התורה והארץ
כפר דרום אשקלון

כתבות נוספות