שאלה
שלום,
זכור לי ששנה שעברה דווח על בעיה חדשה של חרקים בענבים , וכי צריך להשרות את הענבים במי סבון,
שאלתי היא מה המצב השנה? וכו"כ האם מדובר בחומרה או בדבר הנצרך מעיקר הדין? תודה
!
תשובה
אינו עורכים בימים אלו בדיקה על סוגי ענבים שונים ואנו מקווים שבימים הקרובים נפרסם תוצאות והנחיות.
בנתיים יש לנהוג על פי ההנחיות של שנה שעברה
http://www.kosharot.co.il/ask_show.asp?id=293236