שאל את הרב

טלפון מהעבודה

הרב יובל שרלו הרב יובל שרלו 01/06/14 13:12 ג בסיון התשעד

שאלה

שלום רב.

לאבא שלי מגיע מכשיר טלפון אחד מהעבודה.

האחראי על הטלפונים הביא לו מכשיר נוסף.

מכשיר זה כבר ישן יחסית ולדעתי גם לא בשימוש.

האם מותר לי להשתמש בו?

תשובה

שלום וברכה

המקרה לא ברור דיו.
למה שיהיה מותר לעשות זאת ?


כל טוב

כתבות נוספות