שאל את הרב

טבילת כלים

חדשות כיפה רבני כושרות 29/05/14 22:41 כט באייר התשעד

שאלה

שאלה מעניינת...

פירקתי דלת של מכונת כביסה ישנה, והוצאתי ממנה את הזכוכית שלה ואני מעוניין להשתמש בה ככלי הגשה.

האם אני צריך להטביל את הכלי, שהרי הוא נוצר ע"י גויים, או שאין צורך להטביל שכן אני הפכתי אותו לכלי אוכל?

תשובה

נראה שסברתך נכונה. ואין צורך להטביל.
בדרל כלל גם לא מניחים אוכל ישירות על גבי הזכוכית עצמה וזו סיבה נוספת שבגללה לא צריך טבילה

כתבות נוספות