שאלה
QUKKER האם נכון שקוואקר של חברת לא צריך בדיקה?
תשובה
יש שטוענים שבפעם הראשונה שפותחם את הקופסה לא צריך לברור. וגם כל עוד שאחרי הפתיחה מאחסנים אותה בקירור. אבל לדעתנו צריך לברור ועיין מצגת כיצד לברור אותו.
http://www.kosharot.co.il/show_hadracha.asp?id=55348